آیا افزودن شومینه باعث افزایش ارزش خانه می شود

آیا افزودن شومینه باعث افزایش ارزش خانه می شود؟

آیا افزودن شومینه باعث افزایش ارزش خانه می شود؟

شومینه ویژگی جذابی در هر خانه ای است. اما حتی در مناطقی که آب و هوای فصلی را تجربه می کنند، بیشتر است. با داشتن حدود شش ماه از هوای سرد هر ساله، داشتن یک شومینه می تواند خانه ساحلی شما را به یک پناهگاه دنج تبدیل کند. مکانی برای دور هم جمع شدن به عنوان یک خانواده برای تماشای فیلم، بازی کردن و نوشیدن کاکائو داغ.

 

آیا افزودن شومینه باعث افزایش ارزش خانه می شود

آیا افزودن شومینه باعث افزایش ارزش خانه می شود

 

اما آیا واقعاً داشتن یک شومینه در داخل خانه، ارزش ملک شما را افزایش می دهد؟

طبق نظرسنجی آژانس های املاک و مستغلات، آن ها می گویند:

وقتی خانه شامل شومینه می شود، ارزش آن نیز افزایش می یابد. علاوه بر این، فروشگاه شومینه در کرمان دریافت که 60 درصد صاحبان خانه و خریداران می گویند که در خانه بعدی خود به دنبال شومینه هستند.

بر اساس این آمار، نصب شومینه یک سرمایه گذاری در مقیاس کوچک است. که هرکسی می تواند برای افزایش سریع ارزش خانه خود انجام دهد.

خوشبختانه می توان تقریباً به هر خانه ای شومینه اضافه کرد. و شومینه های پلاس می توانند با بودجه های متنوعی برای ایجاد ساختار رویایی شما کار کنند.

از آنجا که خانه های جدید در حال ساخت هستند  شومینه ها ویژگی مهمی هستند که نباید در طی مراحل طراحی از آن غافل شد.

این یک جز مهم به ویژه برای املاک اجاره ای است. زیرا اغلب اجاره های خارج از فصل برای خانواده هایی که می خواهند در هنگام تعطیلات و یا دیدارهای مشترک میزبان مجالس مشترک باشند، انجام می شود. و شرکت هایی که به دنبال فضایی برای برگزاری دوره های آموزشی یا عقب نشینی های گروهی هستند.

داشتن شومینه در این ویژگی ها می تواند در ماه های سردتر است، یک بازی تغییر دهنده برای این رزرو کنندگان باشد.

 

آیا افزودن شومینه باعث افزایش ارزش خانه می شود

 

شومینه ها به طور غیرقابل انکاری ارزش زیبایی به خانه شما می بخشند. خصوصیاتی که از جذابیت بیشتری برخوردار می شوند. همیشه تقاضای بیشتری دارند و هزینه آنها بیشتر از خانه های مشابه و بدون جذابیت زیبایی است. بنابراین، وقتی تصمیم گرفتید یک شومینه در خانه خود اضافه کنید، حتماً آن را در محلی که به طور منظم استفاده می شود مانند اتاق خانواده یا اتاق نشیمن، نصب کنید.

این کار آن را به یک مرکز اصلی در یک اتاق اصلی تبدیل می کند و به طور مداوم همه از آن لذت می برند و از آن استفاده می کنند!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.