انواع شومینه

آیا شومینه برای خانه شما مناسب است؟

آیا شومینه برای خانه شما مناسب است؟

قبل از تصمیم به نصب شومینه در خانه ، این لیست ملاحظات را مرور کنید.

بازپرداخت – اکنون و بعداً.شما ممکن است دوست داشته باشید یک شومینه در خانه خود نصب کنید و برای آن نیز هزینه زیادی بپردازید.اما خوب است بدانید ، یک شومینه 12 درصد به قیمت فروش یک خانه اضافه می کند.بنابراین تعجب آور نیست که بیشتر خانه ها با حداقل یک شومینه ساخته شده اند.

برنامه ریزی کنید.اگر در پروژه بازسازی خود یک شومینه را نیز در نظر گرفته اید ، پیش از این فکر کنید که چه نوع شومینه ای متناسب با بودجه شماست؟چه چیزی برای شما مهمتر است: اندازه ، شکل ظاهری ، سهولت کار ، تولید حرارت یا کارایی؟ممکن است خانه شما دارای محدودیت های ساختاری باشد ، یا نقطه ای که شما انتخاب کرده اید از تهویه معمول جلوگیری کند یا راه اندازی خط گاز را دشوار کند.بنابراین قبل از هرکاری همه این موارد را در نظر بگیرید و برای اطمینان با یک متخصص مشورت کنید.

شومینه دیواری با سوخت چوب.شومینه هایی که چوب می سوزانند ، خیلی جذاب هستند.اما باید بدانید که حدود 90 درصد هوای گرم تولید شده ، بجای ورود به اتاق از دودکش بالا می رود.

شومینه مناسب خانه شما

شومینه های گازی – شومینه های گازی در مقایسه با شومینه های چوبی ، تمیزتر هستند و کار کمتری را شامل می شوند – لازم نیست آتش را روشن کنید و برای روشن یا خاموش کردن آتش ، می توانید به سادگی یک سوئیچ را بچرخانید.شومینه های گازی همچنین انعطاف پذیری در نصب و کنترل بیشتر بر تولید گرما و ارتفاع شعله را فراهم می کنند.

اینجا ، آنجا ، همه جا.شومینه های گازی با تهویه مستقیم می توانند تقریباً در هر جای خانه نصب شوند ، زیرا از طریق یک قسمت کوتاه لوله که می تواند از طریق دیواره خارج شود ، گازها را به خارج می فرستد.شومینه های گازی با تهویه مستقیم ، مانند سایر واحدهای گازی ، نسبتاً ارزان هستند و می توانند بسیار زیبا مجهز شوند.

عجله کنید!اگر قصد اضافه کردن شومینه به خانه خود دارید ، در اواخر بهار یا تابستان ، اقدام به برنامه ریزی برای نصب نمایید.هوای سرد بسیاری از مالکان خانه را به نصب شومینه های جدید ترغیب می کند ، بنابراین شما از تعیین وقت نصب یک نصب کننده حرفه ای قبل از دیگران بهره مند خواهید شد و با رسیدن هوای خنک تر شومینه خود را آماده خواهید کرد.

شومینه در اتاق خواب.به گفته سازندگان ، شومینه دوم اکثر خانه ها ، در اتاق خواب های اصلی قرار دارد.با افزودن یک شومینه با امکان کنترل از راه دور می توانید مجموعه اصلی خود را کمی جذاب کنید.

کدام شومینه مناسب خانه شماست

آن را تمیز نگه دارید.پس از نصب شومینه ، یادتان باشد قبل از هر فصل سوختگی ، آن را گردگیری و تمیز کنید.علاوه بر تمیز کردن و بازرسی از نظر وجود لکه ها ، نیازی به صرف وقت یا انرژی زیادی برای مراقبت از شومینه خود ندارید.

حمل و جابجایی راحت.اگر می خواهید شومینه شما قابل حمل باشد ، شومینه برقی در همدان را در نظر بگیرید.نصب و راه اندازی شومینه های برقی راحت است و میتوان آن را در هر مکانی از خانه قرار داد.در مقالات دیگر این سایت در مورد مزایا و معایب شومینه برقی بطور مفصل صحبت کرده ایم.

بگذارید بدرخشد.هنگام بازسازی یک اتاق با چندین عملکرد ، شومینه را روی دیواری قرار دهید که از هر منطقه فعالیتی قابل مشاهده است.

استفاده آسان.بعد از اینکه هیزم را برای شومینه چوبی خود جمع کردید ، می توانید به راحتی و بدون مشکل زیاد از آن استفاده کنید.واحدهای الکتریکی با کنترل از راه دور روشن می شوند و واحدهای گازی دارای سوئیچ روشن / خاموش و صفحه برای تنظیم دما هستند.

اگر می خواهید در زمستان گرم بمانید و به خانه خود ارزش اضافه کنید ، سرمایه گذاری در یک شومینه دنج را در نظر بگیرید.با در نظر گرفتن موارد بالا خواهید فهمید که آیا شومینه برای شما و خانه شما مناسب است یا خیر.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.