معرفی باربیکیو

همه چیز در مورد انواع باربیکیو و ویژگی آن ها

همه چیز در مورد انواع باربیکیو و ویژگی آن ها:

مقدمه:

امروزه بسیاری از مردم باربیکیو را جایگزین روش های پخت قدیمی کرده اند، تا با استفاده از فروشگاه باربیکیو اصفهان بتوانند نیازهای خود را برطرف سازند و در جمع دوستانه یا خانوادگی خود،وقت خود را برای پختن و آماده سازی نکنند وبه جای آن در کنار یکدیگرباشند.

باربیکیو چیست؟

ممکن است دانستن در مورد باربیکیو ذهنتان را مشغول کرده باشد و بخواهید در مورد این روش پخت و پز اطلاعاتی را دریافت کنید پس در ادامه با باربیکیو اصفهان همراه باشید.

درواقع باربیکیو روش پخت و پز وطبخ غذا در فضای آزاد، باغ، ویلا و روف گاردن به صورت دودی یا گریل شده است که نه تنها کباب بلکه سبزیجات، مرغ وانواع ماهی ها را می توانید برروی آن بپزید.

باربیکیو ها ازمیله های تشکیل شده اند که غذا بر روی آن قرار گرفته و پخته میشود .زمان پخت باربیکیو ها طولانی تر از غذا پختن در خانه است و با کیفیت زیاد و حفظ ارزش های غذایی پخته می شود.این روش پخت از آمریکا شروع شده است و الان در ایران بسیار رایج شده است مخصوصا مردم ما که رابطه خوبی با وقت گذراندن در طبیعت و پختن کباب دارند.

روش های مختلفی برای تامین سوخت دستگاه باربیکیو وجود دارد که عبارتند از:اجاق گاز برقی، گازی و یا چوب، ذغال که بسته به مکان پخت غذا و روش های پخت آن متفاوت است.

باربیکیو انواع مختلفی دارد که بسته به نوع، ابعاد وحتی مکانی که برای باربیکیو در نظر گرفته اید متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد انواع  باربیکیو و انتخاب بهترین و کاربردی ترین آن در ادامه با بهترین فروشگاه باربیکیو اصفهان همراه باشید.

معرفی انواع باربیکیو:

اگربخواهم انواع باربیکیورا برای شما دسته بندی کنم باید دراول کار بگویم که بستگی به مکان استفاده از دستگاه باربیکیو، نوع پخت آن وسوخت مصرفی آن متفاوت است و در ابعاد و شکل های متفاوتی وجود دارند که بسته به سلیقه و نظرخود می توانید دست به انتخاب بزنید . در ادامه این مقاله انواع آن را با جزئیات کامل معرفی میکنیم و شما را درانتخاب و تصمیم گیری برای خرید راهنمایی می کنیم.

باربیکیو گازی:

باربیکیو گازی

 

این نوع باربیکیو در بین مردم محبوب واقع شده است زیرا قابل حمل، سبک و به راحتی قابل تمیز شدن هستند. ازاسم این نوع باربیکیو مشخص است که از گاز شهری استفاده می شود و جنس های مختلفی دارد از جمله: چدنی، استیل و آجری درواقع این نوع بیشتربرای آپارتمان ها وخانه های شهری مناسب است که درپشت بام، تراس وحیاط مورد استفاده قرارمی گیرد. این باربیکیو تقریبا مشابه باربیکیو برقی است فقط با این تفاوت که اندازه باربیکیو گازی بیشتر است و شما می توانید حجم غذای بیشتری روی آن بپزید.

باربیکیو گازی دارای دو نوع سیلندرداروبدون سیلندراست که سیلندر دار آن بزرگ تر است و فضای زیادی را اشغال می کند.

مزایای باربیکیو گازی:

مزیتی که باربیکیو گازی دارد این است که می توانید شعله آن را به دست بگیرید و حرارت آن تنظیم کنید. این نوع باربیکیو با داشتن مشعل های دو یا سه عددی، امکان پخت یکنواخت را ایجاد می کند.همچنین دارای قفسه هایی است که می توان غذای آماده شده و یا تجهیزات و وسایل خود را بر روی آن ها قرار داد.

معایب باربیکیو گازی:

عیبی که این نوع باربیکیو دارد این است که باید به هنگام پخت حتما درپوش داشته باشد پس باید در باربیکیو را ببندید، مگرنه پخت مناسبی نخواهد داشت.

باربیکیوذغالی:

باربیکیو ذغالی

این نوع باربیکیو پرکاربردترین نوع باربیکیو بوده است زیرا مردم ایران غذا هایی که روی ذغال پخته می شوند را بیشتر می پسندند. باربیکیو ذغالی اصفهان در دو مدل سنگی و آجری تولید می شود. غذا روی این نوع باربیکیو به آرامی پخته می شود و سبب نرم شدن و دودی شده غذا می شود. این نوع را می توان حتی در بیرون از خانه و یا محیطی که در آن برق و گاز نباشد نیز استفاده کرد، زیرا سوخت آن ذغال است و دسترسی به ذغال در بیرون ازخانه امکان پذیر است اما چه بسا باید به ضررهای پخت غذا روی شعله هم توجه ویژه ای داشت.

مزایای باربیکیو ذغالی:

مزیتی که این باربیکیو دارد این است که شما می توانید پخت غدایتان را با ذغال های متنوعی انجام دهید مثل ذغال لیمویی یا ذغال های دیگر.

می توانید ازذغال هایی که به طورخودکارروشن می شوند نیز استفاده کنید و از غذایتان لذت ببرید.

معایب باربیکیو ذغالی:

نداشتن فضای زیاد و اگر شما به دنبال پختن غذا درحجم زیاد هستید این نوع باربیکیو برای شما کارآمد نخواهد بود.

نداشتن قفسه هایی برای نگه داری تجهیزات و وسایل مورد نیازهنگام پخت و یا آماده سازی

گرفتن زمان زیاد از میزبان برای آماده سازی غذا و فرصت کم برای گذراندن وقت با مهمان ها

باربیکیوبرقی:

باربیکیو برقی

دراین نوع باربیکیو از آتش و شعله دیگرخبری نیست و منبع تولید گرمای آن برق است و باید شما جای معین و مشخصی برای باربیکیو تعیین کنید که دارای پریز برق باشد. این نوع باربیکیو را می توان جابه جا کرد منتها باید حتما به داشتن پریز برق توجه ویژه ای داشت.

مزیت باربیکیو برقی:

از مزیت های این نوع باربیکیو می توان اشاره کرد که باعث تولید دود وآلودگی محیطی نمی شوند.

فضای کمی را اشغال می کند در نتیجه می توانید برای آن فضای کمی را در نظر بگیرید.

معایب باربیکیو برقی:

این نوع باربیکیو قفسه هایی برای نگه داری، قرار دادن تجهیزات ویاغذای آماده شده را ندارد.

باربیکیو برقی بدون شعله است و به جای آن ازسینی چدن استفاده می شود به علت همین دست مصرف کننده را برای پخت و پز بسته است.

الزامی بودن پریز برق پس نمی توان همه جای خانه ازآن استفاده کرد.

اگر برای تعداد بالا تهیه می بینید این نوع دستگاه باربیکیو برای شما کارآمد نخواهد بود زیرا این دستگاه انرژی زیادی مصرف می کند و به مراتب هزینه های شما افزایش پیدا می کند.

سخن پایانی:

برای انتخاب مناسب باربیکیو خود، باید بررسی های لازم را انجام دهید و به شرایط محیطی توجه ویژه ای داشته باشید. همکاران باربیکیو اصفهان پاسخگوی تمامی سوال های شما هستند، فقط کافیست، به باربیکیو اصفهان مراجعه کنید و از کیفیت و طرح محصولات مطلع شوید.

باربیکیواصفهان با ارائه بهترین خدمات به مشتریان فرصت خوبی را برای دور همی های دوستانه و یا خانوادگی تان فراهم می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.